
Ubiegły rok były niezwykle intensywny dla wielu branż w tym marketingu internetowego. W związku z dynamicznymi zmianami jakie miały miejsce, należy na nowo spojrzeć na listę firm, z którymi warto podjąć się współpracy. Poniższy ranking agencji marketingowych 2021 zawiera świeże spojrzenie na branżę SEO, SEM, mediów społecznościowych i pozycjonowania.
Ranking agencji marketingowych 2021
- Agencja Nakatomi
Nakatomi działają nie tylko w Polsce, ale również za granicą i to w aż 32 krajach! Ich projekty wykonywane są w 11 językach, a zajmują się m.in. pozycjonowaniem, kampaniami PPC, tłumaczeniem stron internetowych czy prowadzeniem social mediów. Pośród ich 2903 klientów można znaleźć np. MTV, Weston Pharmacy, PsychoMEDIC.pl i BioMatrix.
- Agencja m16
Agencja marketingowa z miejscowości Czechowice-Dziedzice zajmuje się usługami SEO, SEM, social mediami, fotografią produktową, projektowaniem stron www oraz wsparciem technicznym. Wśród ich klientów znajdują się np. Power Meal, cafe+co, Kids Smile Studio oraz PAMAR.
- Agencja Strategiczni.pl
Wrocławska agencja marketingowa odznacza się ludzkim podejściem do klientów i ich biznesów oraz stałym rozwijaniem swoich kompetencji. Zespół specjalistów z zakresu SEO, SEM oraz content marketingu, dba, aby każdy projekt wykonywany był z równą uwagą i poświęceniem. Wśród ich klientów znajdują się Olimp Labs, Black Point, Felt Label, Alnor i wiele innych polskich oraz zagranicznych firm. Pomagają w rozwoju zarówno dużym jak i mniejszym przedsiębiorstwom.
- Agencja MOMA
Agencja z Katowic, która realizowała projekty z zakresu brandingu, PR, copywritingu, eventów, social mediów i innych dziedzin. Miała okazję współpracować z Tauron Polska Energia, Stokrotka, Arena Gliwice, Future Processing, Bytom odNowa, czy Grupą NDG. Na swoim blogu piszą o poradach i newsach w social mediach, marketingu, reklamie i innych.
- Agencja I am
Agencja I am wie jak zwiększać sprzedaż, planować skuteczne strategie marketingowe, prowadzić media społecznościowe i tworzyć strony www, a swoją wiedzą dzieli na swoim blogu firmowym oraz podczas szkoleń. Do tej pory zaufały im takie marki jak m.in. Lidl, Tantum Verde, VisolVit, Vanuba, BESKiDUS czy Linstar.
Pamiętaj, aby wybrać agencję marketingową, dla której najważniejsze są Twoje cele rozwoje i finansowe. Zwróć uwagę na jakość wykonanego audytu, zaproponowaną strategię oraz poziom komunikacji. Działania marketingowe mają pomóc Twojemu biznesowi stać się bardziej widzialnym w sieci, a nie obarczać Cię wysokimi kosztami usług, bez zauważalnych efektów.
Źródło fotografii: https://www.pexels.com/pl-pl/@black-ice-551383